CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thank you for stopping by....come back soon!!!


KOD SHOUTBOX DISINI

Saturday 23 July 2011

ciri-ciri lelaki yg bisa buat aku melting.....

my baby farid kamil


my sayang syamsul yusof


my laling baim wong

my love zumi zola


aku mmg x dpt bygkn jika slh seorg dr dia org ni jd bf aku...just imagine....confirm aku makih gedikness...hehehehe...(mai blh x jgn prsn??)...skrg ni aku tgh berangan2 yg satu hari nanti aku akn berjumpa dgn farid kamil pas 2 kn dia mtk num hp aku..pas 2 aku bg la kat dia...setiap hari kt org msg...calling2...wow!!!blh t'masuk dlm 7 keajaiban dunia 2...(ek eleh ko ni mai...nk ke farid kamil tgk kau??jgn nk prsn cantik k..blh jd minah jenin ko ni mai)...aku suka dia org sbb dia org hensem kn...panahan mata dia org blh bikin aku cair....

tp kan...bg aku ciri2 lelaki yg blh m'buka pintu hati aku luas2 sng jer....

  1. aku nk lelaki tu tahu pompuan mcm aku ni ada naluri utk di sayangi..ada rasa utk di beri perhatian...ada rasa utk di dengari segala keluh kesah aku...pas tu kan...aku nk dia ada masa utk menemani aku saat2 aku dalam kesedihan...
  2. aku nk si lelaki ni tahu bila aku merajuk..aku nk dia tahu aku sebenarnya minta di pujuk la...(mengada-ngada lak aku ni)....bila aku marah..aku nk dia dekati aku...(kalau berani la)..hehehe..
  3. eerrmmm....bila aku sedih & down giler2 kn...aku nk dia dengari segala luahan hati aku...kn bila kita luahkan semua mslh kita kat dia...maybe ktk akan cool...ooohhh yyeeaahh!!!
  4. bukan sedih jer tau pompuan ni nk kongsi tapi bila dia aku gembira....dialah orang pertama yang akan kongsi kegembiraan dengan aku..(aku cakap mcm ni bukan sebab aku x de family ok tapi kan family aku jauh tp dia org dekat di hati)....
  5. aku nk sang lelaki..(bukan sang buaya ok) tahu di sebalik seribu satu rasa itu..ada sekeping hati yang lembut bukan untuk di manjai..bukan untuk di tatang bagai minyak yang penuh...aku hanya perlukan sedikit perhatian.(yer ker aku nk sikit jer??) agar rasa kasih sayang itu sentiasa wujud walau di saat jauh beribu batu....
  6. so..pesanan yang bagi aku penting sekali untuk lelaki...SAYANGILAH SESEORANG ITU ATAS DASAR SIAPA DIRINYA SEKARANG...BUKAN ATAS DASAR SIAPA DIRINYA SEBELUM INI...CINTAILAH SESEORANG ITU KERANA HATINYA...BUKAN PARAS RUPA SEMATA-MATA...KECANTIKKAN TIDAK AKAN MENJAMIN KEBAHAGIAN...
selamat membaca & have a nice day frenz!!!

6 comments:

Yanty Lee said...

adeh la yg above part is so OMG!

PERASAN!!!

Ujang9897 said...

hee =)

Miss Fifiey said...

yanty jgn jeles erk...hahahaha....

Adie Achim said...

Rupa mmg penting sebab klu jadi husband kena tatap spnjg hayat. Tapi biarlah org tu yg syg lebih kt kita.

Follow u! follow me back ok. TQ!

Yanty Lee said...

wah Ujang comment tu je..

xde maknanya nak jeles yunk

Miss Fifiey said...

i dh follow u..hehehe