CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thank you for stopping by....come back soon!!!


KOD SHOUTBOX DISINI

Monday 10 October 2011

maafkan aku~~

Aku mungkin bukan yg terbaik utk jd yg terbaik dalam hidup mu.....aku mintak maaf seandainya aku dh menyakiti hatimu....setiap yg berlaku mungkin ada hikmah yg kita x tahu apa yang tersirat....aku dh cuba untuk menyelami isi hatimu...belajar utk mencintaimu...belajar untuk menyayangi wlpn bkn sepenuh hatiku tapi cukup sekadar namamu singgah di hati aku....semakin aku mencuba semakin jauh aku rasakan untuk meletakkan dirimu ke dalam hatiku...aku pun tidak tahu kenapa, sebab sekarang ni aku masih mencari jawapan di setiap apa yang berlaku....tapi jawapan untuk segala persoalan ini seperti debu berterbangan di tiup angin....
Aku tahu kau amat menyayangi ku sepenuh hati mu...kau sanggup berkorban apa saja untuk membuatkan aku bahgia...aku tahu hakikat itu sehingga aku rasa tidak ada orang lain di dunia ini seperti kau...aku mengaku kau memang tiada ganti...kau terlalu baik untuk orang yang x baik seperti aku....aku mintak maaf sebab aku x dapat untuk jadi seperti yang kau mahu....untuk pengetahuan kau aku dah serik untuk ada komitmen dengan sapa2....memang x semua lelaki sama tapi aku perlukan sedikit ruang untuk rasa hidup bebas...aku nak berkawan dengan sapa saja yang aku suka....aku nak kuar dgn kwn2 aku tanpa perlu rasa bersalah....aku ada hak ka atas diri aku...life aku....aku rimas dengan kongkongan....aku rimas bila semua yang aku buat aku perlu bagitau....aku nak kawan dgn sapa2 pun nk ko nak kena tau....sejahat-jahat aku...aku tau lagi nak jaga pergaulan aku...aku tau lagi batas2 seorang kawan....aku tau aku dah banyak mempergunakan kau....aku nk mintak maaf seandainya aku tak mampu untuk memenuhi apa yang kau nak....
Aku bukan nya xde prsn tapi semua ini adalah jodoh...mungkin dh di takdirkan kita bukan untuk bersama...cukuplah secebis kenangan yang kita cipta bersama walaupun dalam masa yang singkat...aku buat semua ni sbb aku ada sebab tersendiri yang x perlu aku jelaskan di sini....apa yang aku buat adalah yang terbaik untuk kau...lelaki seperti kau layak dapat wanita yang baik....yang mampu jadi apa yang kau nak....aku memang banyak kekurangan....cinta memang x dapat di paksa kn???dan jangan kau letak harapan yang tinggi untuk aku...memang kau akan kecewa sebab bila harapan itu hancur berkecai....hati kau turut berkecai....semua ini adalah salah aku....aku x mampu untuk membahagiakan kau....apa yang aku mampu adalah minta maaf banyak2 di atas segala kesilapan aku....kalau nk terus kan jugak perhubungan ini memang x boleh sebab percintaan itu memerlukan keikhlasan dari hati kita sendiri...jika semua itu x hadir....kita x akan rasa apa nikmatnya sebuah cinta....

2 comments:

Noor Nazrah said...

rasa kacak ko ya....cepat follow aku....

Miss Fifiey said...

palak asuk ko...